Asiakastarinoita

”Minä ja tiimini koimme projektin Ylivertaistekijän kanssa erittäin myönteisenä."

1 Tarve & Tahtotila

“Lähtötilanteessa tulos oli miinusmerkkinen. Tavoitteena oli päästä plussalle positiivisen ilmapiirin kautta.”

2 Nykytila & Tuloskunto

“Kävimme läpi vahvuudet ja heikkoudet. Mietimme mitä spesiaalia meiltä löytyy kilpailijoihin verrattuna. Keskityimme löytämään henkilökohtaiset vahvuudet tiimistä.”

3 Diagnoosi & Resepti

“Esimiesten osalta käytettiin apuna henkilöarvioiden raportteja. Koin, että niistä oli paljon hyötyä yhteistyön kannalta. Koko tiimi oli muutoksessa mukana ja pääsi vaikuttamaan.

Teimme muutoksen ilon kautta ja innolla Erikan ja Klasun kanssa.”

4 Kehittäminen & Aika

“Sain henkisen “luvan”  tehdä ne toimet jotka olivat välttämättömiä. Heikot lenkit karsittiin. Henkilöstö vaihtui ja vaihtoi itse. Saimme isäntäyrityksen kanssa sovittua uudet aukioloajat.”

5 Toimet ja jatkot

“Nykytilanteessa kaikki numerot / tunnusluvut ovat terveitä.
Tulos on noussut 16,7% edellisen vuoden lukuihin nähden.”

“ISO KIITOS teille Erika & Klasu!”

TERVEHDYTYSPROSESSI

Vetoketjumalli: Ketjupäällikkö, päälliköt ja esimiehet

Metodit: Coaching, henkilöarviot, ryhmävalmennus ja henkilöstön osallistaminen

Mukana voimakas esimiesten osallistaminen jolloin opit jäivät toimipaikkaan.

 

Tulokset tarkemmin:

  • Myyntikate oli 60% Nyt 70%
  • Henkilöstökulu oli 40% nyt 28%
  • Asiakastyytyväisyys oli n. 2,9 nyt 4,2 (NPS 1-5)
  • Prosessin aikana henkilöstöä vaihtui omalähtöisesti
  • Uusia ideoita ja arvoa asiakkaalle keksitään koko ajan, yhdessä
  • Ammattiylpeys ja into pursuavat lähes yli, osa henkilöistä haluaa siirtyä seuraavaan paikkaan ja tehdä saman.
  • Investointi palautui n. 35 kertaisest

Millainen on teidän tuloskuntonne?

”Minä ja tiimini koimme projektin Ylivertaistekijän kanssa erittäin myönteisenä.

Miksi? Lähtötilanteessa tulos oli miinusmerkkinen. Tavoitteena oli päästä plussalle positiivisen ilmapiirin kautta.

Mitä? Kävimme läpi vahvuudet ja heikkoudet. Mietimme mitä spesiaalia meiltä löytyy kilpailijoihin verrattuna. Keskityimme löytämään henkilökohtaiset vahvuudet tiimistä.
Esimiesten osalta käytettiin apuna henkilöarvioiden raportteja. Koin, että niistä oli paljon hyötyä yhteistyön kannalta. Koko tiimi oli muutoksessa mukana ja pääsi vaikuttamaan.
Teimme muutoksen ilon kautta ja innolla Erikan ja Klasun kanssa.

Miten? Sain henkisen “luvan”  tehdä ne toimet jotka olivat välttämättömiä. Heikot lenkit karsittiin. Henkilöstö vaihtui ja vaihtoi itse. Saimme isäntäyrityksen kanssa sovittua uudet aukioloajat.

Nykytilanteessa kaikki numerot / tunnusluvut ovat terveitä.
Tulos on noussut 16,7% edellisen vuoden lukuihin nähden.

ISO KIITOS teille Erika & Klasu!”


  • Tervehdytysprosessi 2018 04-06.
  • Vetoketjumalli:
  • Ketjupäällikkö, päälliköt ja esimiehet
  • Metodit:
  • Coaching, henkilöarviot, ryhmävalmennus ja henkilöstön osallistaminen
  • Mukana voimakas esimiesten osallistaminen jolloin opit jäivät toimipaikkaan.

TULOKSET TARKEMMIN

  • Myyntikate oli 60% Nyt 70%
  • Henkilöstökulu oli 40% nyt 28%
  • Asiakastyytyväisyys oli n. 2,9 nyt 4,2 (NPS 1-5)
  • Prosessin aikana poistui henkilöstöä vaihtui omalähtöisesti
  • Uusia ideoita ja arvoa asiakkaalle keksitään koko ajan, yhdessä
  • Ammattiylpeys ja into pursuavat lähes yli, osa henkilöistä haluaa siirtyä seuraavaan paikkaan ja tehdä saman.
  • Investointi palautui n. 35 kertaisesti